zondag 7 maart 2010

Buzzer Wokblokjes



Sinds een jaar ben ik aangemeld bij buzzer. Misschien kennen jullie het al wel, misschien ook niet. Het is een site waar je je zelf kunt aanmelden en dan kun je producten of diensten buzzen. Dat houdt in dat je een product een tijdje uitprobeerd en daar een verslag van maakt. Ook moet je bij sommige dingen wat moeite erin steken. Afgelopen herfst mocht ik voor het eerst iets buzzen. Struik soep. Wat een geslaagde buzz, flink uitgedeeld en goed meegewerkt aan de soeperij.
Vorige week kreeg ik een poll en mocht ik mee doen aan de maggi wokblokjes buzz. Gisteren kwam het pakket binnen. Heerlijk, water liep al uit mijn mond. Ik ben gek op wokken, makkelijk snel en lekker. Dit keer is het de bedoeling om 10 pakketjes te maken en natuurlijk ook zelf uitproberen. Op de foto zie je 9 pakketjes, ik had 1 pakketje al meegenomen naar een vriendin. Ik kreeg er leuke spatels bij, van hout, nu krijg ik de kriebels van houten lepels (ohh nu al staat het kippenvel op mijn armen!) dus die gaan allemaal weg, samen met de doosjes. Wat wel jammer is, ik heb 10 doosjes om weg te geven en 8 spatels. Dus 2 krijgen geen spatel.
Maar ik ben blij met deze buzz. Ik raad ook aan om ook eens te kijken op www.buzzer.nl Donderdag gaan we dus heerlijk wokken. Ik heb er nu al zin in!

1 opmerking: