dinsdag 23 maart 2010

En jullie duimen hebben geholpen!!










Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie duimen!!
Nu zijn jullie zeker wel heel nieuwsgierig waarom ik zo blij ben nu. Het was voor mij wel even erop of eronder daarom was ik nog extra zenuwachtiger.
En waarom?
Nou ik heb een nieuwe baan en had gisteren mijn sollicitatie gesprek! En aangenomen!
Hier in huize Dijkstra was het gisteren dus een beetje feest.
Door vervelende omstandigheden moest ik bij mijn vaste locatie A weg en werd inval bij locaties B,C en D. Ik vertel het even zo, dan is het wat duidelijker. Ik heb een contract met vaste uren maar als mijn contract afloopt zou ik dus een 0 uren contract krijgen. Ja daar voel ik niets voor. Teveel onzekerheid en daar word ik kriegelig van. Ook omdat we een eigen huis hebben. Nu kwamen er uren vrij op de locaties B,C en D. Ik heb op 2 gereageerd en nu dus bij 1 locatie aangenomen.
Heerlijk weer een vast (en voor de verandering een leuk team) plekje en vaste uren.
Ik stuiter nog even door! :-)

8 opmerkingen:

  1. Super joh !! Gefeliciteerd met je nieuwe baan :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou heel hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan!Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeee, gaaf! Fijn ook dat je een leuk team treft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je!
    Wanneer ga je daar beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel!
    Ik ga volgende week al beginnen, snel he!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Marti. Snel hoor, volgende week al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je nieuwe baan! Fijn dat je weer op één locatie kunt werken in een vast team.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, wat fijn

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen