maandag 29 maart 2010

Humor
















Tussen het schoonmaken door kwam ik deze plaatjes tegen. Je kan me opvegen... dit vind ik echt humor :-)

Vandaag druk bezig met de kamer schoon te maken. Plinten, ramen, bank van de plek, goed overal zuigen, dweilen en soppen.
Want.. mijn moeder komt met pasen een lang weekend logeren. En ja dan moet het wel schoon zijn haha!! Dus dat vergt wat voorbereiding :-)
Woensdag is de boven verdieping aan de beurt. Wel lekker hoor, alles ruikt dan weer fris en schoon, heerlijk!

3 opmerkingen:

  1. Vooral die tweede vind ik komisch !! En succes met de schoonmaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai! Ik heb je blog gevonden via het yesforum. Ik heb sinds gisteren al je berichtjes gelezen en onze interesses komen zo overeen dat ik het echt grappig vind! Ik ben ook van het bakken, frobelen (ik scrap, maak kaarten, heb ook een cricut(expression)) en heb twee hondjes. Ik vind je blog heel leuk!
    Groetjes Miranda (kokkenootje@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn inderdaad grappig! Geweldig die teksten bij die foto's.

    BeantwoordenVerwijderen