vrijdag 26 maart 2010

Pasen








Hebben jullie er ook zin in?
Ik wel! Ik heb het huis al een beetje versierd (zie foto)
Als het goed is komt mijn moeder logeren en tweede paasdag komt mijn broer en zijn vrouw haar weer ophalen. De planning is qourmetten. Tja en daarvoor heb ik natuurlijk al alles in huis! Vlees schotels bij lidl gekocht (30% korting, hup de vriezer in!) stokbrood (ook 30% korting) alleen dan nog wat groente erbij en wat sausjes maken. Verder hebben we geen plannen, lekker thuis aan rommelen en mijn moeder wil vast zaterdag nog wel ergens heen.
Maar eerst op goede vrijdag een HSG onderzoek. Daar kun je buikpijn van krijgen dus ik wacht eerst af hoe ik me voel. (En daar zie ik zo tegenop)
Wat zijn jullie plannen met pasen?

5 opmerkingen:

  1. Hsg is een baarmoeder onderzoek. Dan word er vloeistof in de baarmoeder gespoten en bekijken ze de eileiders etc op eventuele afwijkingen of verklevingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met dat onderzoek! En ik vind je raam er gezellig uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké spannend hoor !! Succes met het onderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heerlijk relaxt. Wij doen ongeveer het zelfde.
    Sterkte met het onderzoek!

    BeantwoordenVerwijderen