zondag 21 maart 2010

Weekmenu week 12

Aankomende week dinsdag en donderdag een ouderavond op het werk. Is erg leuk om te doen, maar wel even wat voorbereiding nodig ivm eten omdat ik dan op het werk blijf eten en niet voor 21:30 thuis ben.

Wat hebben we gegeten en wat gaan we eten:
Zaterdag: spaghetti met gehakt/taugé/champignons/prei en ui
Zondag: gebraden kip, aardappelschijfjes en spercieboontjes
Maandag: aardappelen, bloemkool en slavink
Dinsdag: zelfgemaakte nasi voor mij, Jh eet stamppot
Woensdag: Ovenschotel met bloemkool, aardappelschijfjes en gehakt
Donderdag: Zelfde als dinsdag, scheelt met koken.
Vrijdag: kip met hollandse aardappelschotel

2 opmerkingen:

  1. Klinkt wel lekker allemaal :-) maar waarom werk je met een weekmenu, als ik dta mag vragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, mag je vragen!:-)
    Vind ik voor mezelf fijner.
    En ik gooi zo niets weg en kan er voor zorgen dat ik alles in huis heb. Voorheen bedacht ik 's middags pas wat we gingen eten en dan werd het 9 van de 10 ongezond eten (veel pasta's of snel kant en klaar eten) en zo merk ik dat we een stuk gezonder eten :-) Het geeft ook een stuk rust, ben niet meer dagelijks in de supermarkt te vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen