vrijdag 5 maart 2010

Eindelijk

De lidl is weer open! Na 2,5 week gesloten te zijn is de winkel gisteren weer open gegaan. Ik, als nieuwsgierige buurtgenoot, moest er dus bij zijn. De winkel is positief veranderd en wat nog leuker was: door de opening is er deze week op groente en fruit een korting van maar liefst 30%. Ik was gisteren voor €10,- klaar en had: bloemkool, pers en hand sinaasappelen, zak aardappelen, tomaten, paprikamix, 2 doosjes champignons, bananen, 2 verpakkingen afbakbroodjes, ham en tot slot een zak appels. Dat is de moeite waard, ik denk dan ik morgen nog even een keer er heen loop voor groente voor volgende week.
Jh is er ook blij mee want een zak appelen betekent een appeltaart. Ik vind appeltaarten 1 van de meest vervelende taarten om te maken. Maar goed, het eindresultaat smaakt altijd heerlijk dus je hebt wel eer van je werk.
Meteen morgen een pan bolognese saus laten pruttelen op mijn oliestelletje. Ik heb nog bloemkool en broccoli over dus dat kan ik er mooi bij in verwerken.
Voor de rest zijn er nog geen plannen voor het weekend. Sporten, stofzuigen en dweilen en boodschapjes doen doe ik elke zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten