woensdag 13 januari 2010

Den Helder


Op woensdag is mijn vrije dag en ik had het idee om eens even naar Den Helder te gaan. De wol is bijna op en daar zit een wibra. Voor €2,50 ben je in Den Helder met de bus. Getsie wat is het daar koud. Altijd een stukkie kouder dan bij ons.
Maar ik ben geslaagd voor wol. 2 bollen bij de zeeman en de rest bij de wibra. Daar hebben ze nu een leuke actie, 3 bollen wol halen en dan maar 2 betalen! Ik kwam er achter in de winkel, anders had ik die 2 bollen bij de zeeman helemaal niet gehaald! Maar goed daar zijn ze ook maar €1,- per bol dus zo'n ramp is het niet. Voor deze stapel wol heb ik dus bij elkaar €10,- betaald. Is niet gek he!! Misschien kan het nog wel goedkoper, maar ik ben er nog niet zo in thuis. Vind dit namelijk helemaal niet duur. Verder nog 6 paar sokken voor Jh gekocht en 2 bh's voor mij voor samen €12,-. Bij de xenos zag ik een kookboekhouder die ik nog graag wou hebben voor jawel... €2,79,-. Daarna weer naar huis gegaan, voorheen kocht ik dan ergens een broodje of bij de mac iets. Maar ben en aan het afvallen en aan het consuminderen dus dat werd gewoon een broodje thuis! Bespaart je toch zo weer een paar euro! Ik ben trouwens niet lang in de stad geweest, 11 uur stapte ik uit de bus en 11:44 stapte ik er weer in haha. Ik hou niet zo van shoppen.

1 opmerking:

  1. Wat leuk die wol, Den Helder hmm het geeft mij een nostalgisch gevoel toen we daar voor het eerst de boot namen naar Texel

    BeantwoordenVerwijderen