zaterdag 16 januari 2010

Wraps

Helaas, geen foto! Ik dacht eraan toen ze al op waren en in de vriezer lagen.
Maar via de blog van Jente kwam ik aan het recept voor wraps:

500 gram bloem
300 ml lauw water
100 ml olie
1 theelepel zout.

Alles mengen tot een deegbal en maak dan kleine ballen. Elke bal word 1 wrap. Volgens Jente kun je er 16 uithalen, ik kwam niet verder dan 9. Omdat ik ze anders te klein vond worden.
Rol een kleine bal uit met een deegroller. Bak de wraps 1 voor 1 in een koekenpan zonder boter of olie. 2 min ene kant, 2 min andere kant. Of tot het gaat ruiken haha, dan zitten ze er te lang in.

Het is echt heerlijk! Ik heb kip, witte kool, champignons, prei en taugé gewokt en als vulling gebruikt. Chilisaus op de bovenkant en smullen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten