maandag 25 januari 2010

Weekmenu week 4

Vandaag boodschappen gedaan en ik was €9,05 kwijt bij de Lidl en €1,85 bij de bakker.
Ik wou eigenlijk spinazie eten vandaag, maar de spinazie was op. (Zoveel groente en net de groente die ik wil eten is dan op, grr) Wat heb ik nog meer gekocht? 2 bananen, 2 trossen druiven, een blik goulashsoep(voor nood handig ben ik achter gekomen), een tijgerbruin brood, witte bollen, broccoli, bloemkoop, ham en kipfilet voor op brood.

Wat gaan we eten deze week?
Zaterdag: Ik heb alleen wat verse groentensoep en beschuit gegeten, Jh had nasi.
Zondag: Ik heb *again* soep gegeten, Jh had er een slavlinder bij.
Maandag: bloemkool, aardappelen en vissticks
Dinsdag: bloemkool, aardappelen en slavink
Woensdag: kip tandoori, vorige week dus niet aan toegekomen.
Donderdag: broccoli, hoe ik dit ga klaar maken weet ik nog niet. Ik denk wokken met een stuk kipfilet of in de oven met aardappelen en een sausje.
Vrijdag: macaroni stroganoffsaus met gehakt.

Voor deze week heb ik alles in huis. Ik heb alleen nog keukenpapier, wc papier en vochtig totiletpapier nodig. Dat haal ik morgen, want dan is er Deensdag bij Deen en dan hebben ze ook slavinken en rundervinken in de aanbieding. 1 schaal rundervinken betalen en 1 schaal slavinken er gratis bij. Ze hebben dan hele leuke aanbiedingen, ene keer leuker dan de ander, maar goed. De vriezer zit al wel erg vol, maar ik vind dit een goede aanbieding dus ik prop het er wel ergens bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten