dinsdag 5 januari 2010

Weekmenu

Zaterdag: witlof, spekjes, gehakt, taugé uit de wok met tagliatelle
Zondag: Nasi met een groentepakket en gehakt
Maandag: restje nasi voor mij en boontjes, aardappelen en een snitzel voor Jh
Dinsdag: aardappelen, spinazie, eitje en een gevuld varkensfiletje
Woensdag: Preischotel met gehakt en kerrie.
Donderdag: witlof, aardappelen, ham en kaas, slavink
Vrijdag: Penne met een pittig gehaktsausje.

Zo te zien eten we deze week veel gehakt maar die was ook in de aanbieding. En wij vinden gehakt heerlijk dus dat komt mooi uit. Verder was de witlof en een nasipakket in de aanbieding en de prei en spinazie komen bij de lidl vandaan.

Wat hebben we gegeten aan fruit: Appels, sinaasappelen, druiven en kiwi's.

Ik heb nog heel veel nog in voorraad waardoor ik deze week rond de 25 euro aan boodschappen zit. Brood, beleg, groente, fruit, voorraad (chilisaus, bloem, suiker, boter, aanmaaklimonade)

Ik ben van mening dat gezond eten goedkoper is dan ongezond/vet eten. Kijk goed naar de aanbiedingen en seizoensgroente en fruit. Als bijvoorbeeld boontjes in de aanbieding zijn, haal ik op zaterdag nog wat voor de week erop. Dat blijft namelijk best nog wel een paar dagen goed in de koelkast. Zo probeer ik dat met elke groente of fruit wat in de aanbieding is te doen.

1 opmerking: