dinsdag 26 januari 2010

Experiment

Ik krijg iedere maand rond de 24-26ste mijn salaris. Van jh's salaris gaan alle vaste lasten af (hypotheek, gas water licht, verzekeringen, auto etc) en wat er over blijft is voor hem, zakcentje en hij spaart er van. Van mijn salaris betaal ik verder alles. Mijn zorgverzekering, kleding, huishoudelijke artikelen, cadeau's, kosten Indy, boodschappen en leuke dingen. bioscoop of een keer uit eten, vakantie en noem maar op.
Afgelopen maand heb ik alle bonnetjes bewaard. Sowieso van alle boodschappen, maar ook van kleding en huishoudelijke artikelen. Alle bonnetjes heb ik bewaard in een theepot (ik drink toch geen thee, word die ook eens gebruikt ipv alleen voor de sier er staan).
gisteren kwam ik er achter dat mijn salaris al gestort was dus de bonnetjes konden de theepot uit.
Opgeteld, netjes in een kolom gezet en dit is het resultaat:
Boodschappen: €191,42 (ik vind dit zeer netjes want met oud en nieuw waren we thuis en jh's verjaardag)
Huishoudelijke artikelen: €43,70 (gaat nog een waardebon van €25 van af, hiervan de mixer gekocht en de rest is opgegaan aan strijkkralen en bakblikken. )
Kleding: €37,95. (sokken voor Jh, 2 bh's voor mij en 2 shirtjes voor mij)

naar de rest heb ik niet gekeken want ik wil deze zaken eens in de gaten houden. Kleding hebben we niet veel nodig, maar is dan wel in 1 keer een grote kostenpost. Kijken of de volgende maand ook zo goed gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten