zondag 31 januari 2010

rommelmarkt

Vandaag was er een rommelmarkt hier in de sporthal. Nu staat de sporthal op 3 minuten lopen van ons huis dus meteen een leuk uitje. Het is hier nog steeds wit en glibberig, dus die 3 minuten werden iets langer haha. Geeft niets, toch alle tijd. Wat was het al druk, jammer dat er entree betaald moest worden van €2,- pp.
Het was niet veel soeps, echt heel veel oude rommel. Ik ben op zoek naar een leuk sudderpitje waar je olie in moet doen. Die heb ik niet gevonden, wel 3 heerlijke kookboeken van maar €1,- per stuk. Ik ben mezelf niet als ik niet bij thuiskomst meteen even opgezocht zou hebben hoe duur de boeken 'normaal' kosten. De eerste kookboek, koken in villa felderhof, kost bij bol.com nieuw €19,95. Kook OK met Rob geus betaal je tweedehand al zo €10,-. Dan nog een kookboekje van Anne Wilsons waar er tweedehands ook nog wel €4,- voor gevraagd word op marktplaats. Wat een koopie zo! Ben er helemaal blij mee.
Verder niets gezien. Waar ik me nog wel over verbaasde: er stond iemand met gekopieerde dvd's. Voor thuisgebruik, ok, maar om echt te verkopen? Misschien ben ik veel te goed van stuk, maar ik zou dat dus niet doen.
Meteen een folder meegenomen aan het einde met nieuwe datums en plekken waar nog meer markten zijn. Ik vind het altijd erg leuk om heerlijk te neuzen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten