zondag 17 januari 2010

Nieuw kookboek


Ik had nog een boekenbon liggen, nog van mijn verjaardag. En andere kookboeken heb ik genoeg (en anders leen ik ze wel van de bieb) maar een bak kookboek had ik eigenlijks nog niet. En bakken, ja dat doe ik graag en veel! Nu had ik van de bieb het boek: Bakken van Lisa scargo geleend, maar die kent onze boekenhandel niet. Ook bol.com niet. Ja 2dehands, maar dan kijk ik liever een keer in de kringloopwinkel of op de rommelmarkt ofzo. Toen viel mijn oog op dit mooie exemplaar. Door gebladerd en man man man, stond te kwijlen in de boekhandel. Keuze snel gemaakt!! Ik ben er zo blij mee!!

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent, hier wordt ook heel graag gebakken. Benieuwd wat je er zoal zal uit klaarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen