zaterdag 9 januari 2010

Nieuwe mixer



En het heeft me niets gekost. Ik kreeg als kerstpakket 35 euro aan vvv bonnen. Ik wist nog niet echt wat ik er mee ging doen, maar dat werd even voor me beslist. Ik was net een cakemix aan het maken en opeens brak er een klopper en ja dat werkt niet. Eerst naar marskramer gelopen en daar hadden ze deze voor €37,99. Hmmm wat een smak geld voor een mixer. De vorige kwam van Lidl. 4,5 jaar geleden gekocht voor €15,-
Inclusief kom. Maar goed net als je het nodig hebt heeft de Lidl niet meer zo'n leuke aanbieding.
Na de marskramen naar de expert gelopen. Daar stond deze mixer voor €29,95,-
Scheelt dat even weer 8 euro. Ik heb nu ook nog een vvvbon over van €5,- haha. Ik ben iig blij met deze aankoop, want de mixer word hier echt heel vaak gebruikt. De cake staat nu in de oven, ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten