maandag 25 januari 2010

Ziek

Zo, dat was ik wel even de afgelopen dagen. Het begon vorige week donderdag met moe zijn, misselijke vlagen. Weinig eetlust. 's nachts ging het verkeerd en kwam alles eruit.
Ik heb me vrijdag ziek moeten melden omdat het echt niet ging. En dit was de eerste keer in een jaar dus zo snel meld ik me niet ziek.
Heel erg balen, want het zou mijn aller aller laatste dag zijn op mijn werk! Maar gelukkig kreeg ik 's avonds een smsje van een collega dat ik de vrijdag nog een keer mag werken zodat ik fatsoenlijk afscheid kan nemen. Dat was even leuk om te horen want had er 's nachts huilbuien van. Zaterdag was de koorts weg, alleen kon nog weinig eten. Gisteren ging eten ook goed en vandaag ga ik dus gewoon weer aan het werk. Ik voel me nog wel slap en moe, maar dat trekt wel bij.
Indy had dus mooi een paar dagen volledig de aandacht. Al vond ze op het laatst niet meer zo leuk denk ik...
Telkens als ik weer een aanval voelde en opsprong om naar de wc te rennen, sprong zij enthousiast mee. Om er bij de wc achter te komen dat er eigenlijk niets leuks te zien of te doen was, dus droop ze weer af naar de mand. Om de keer erna opnieuw vrolijk op te springen als ik weer eens moest rennen naar de wc. Maar gisteren kwam ze de mand niet eens meer uit haha!!:-)
Waar ik wel van baalde: ik moest fruit weggooien. Zo zonde, ik eet als enige fruit en tel precies elke dag uit wat op moet. Nu ik 3 dagen geen fruit kon eten (kon gewoon niets binnen houden) kon ik 2 bananen weggooien. Ook kon ik vleeswaren weggooien wat Jh ook niet lust en ik alleen eet op brood. Zelfde gebeurde met een halve witte kool. Erg zonde, maar ik werd alweer misselijk als ik er aan dacht. Anders gooien we nooit eten weg dus moest wel even slikken.
Het weekmenu is dus ook helemaal in de 'soep' gelopen. Geeft niets, deze week weer een week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten